A&N Vastgoed: uw verhuurmakelaar voor het beheer en bemiddeling van huurwoningen in Den Haag, Scheveningen e.o.

Bent u op zoek naar een professionele verhuurmakelaar voor het verhuren van uw woning? Dan bent u bij A&N Vastgoed in goede handen. A&N Vastgoed is sinds 1996 de professionele woningbemiddelaar in Den Haag en omgeving die u met raad en daad bijstaat tijdens verhuur van uw woning.

Naast het bemiddelen tussen huurder en verhuurder kunt u kiezen voor het volledig uitbesteden van het beheer van uw woning. Via het menu Beheer kunt u een overzicht van de bijhorende dienstverlening vinden.

Ook werkt A&N Vastgoed samen met verschillende internationale organisaties en ambassades in Den Haag. Wij zullen uw woning daarom ook adverteren bij individuele expats, relocation bedrijven en collega-makelaars en -bemiddelaars.


MEER INFORMATIE? BEL ONS OP: 070-3586391

W O N I N G B E M I D D E L I N G
HET VERHUREN VAN UW WONING IN 6 STAPPEN

STAP 1. Vrijblijvende afspraak met A&N Vastgoed
Wanneer u van plan bent om uw woning te verhuren, neemt u geheel vrijblijvend contact met ons op. Eén van onze ervaren verhuurmedewerkers komt dan vrijblijvend bij u langs om de verhuurmogelijkheden van uw woning te bespreken. Zo wordt het type huurder, de huurprijs en huurtermijn in goed overleg vastgesteld. Tijdens een dergelijk gesprek zullen wij u informeren over de verhuurmarkt, prijzen en aanverwante huurzaken. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor woningbemiddeling of het beheer van uw woning.
STAP 2. Opname van de woning
Als u ons kiest als uw verhuurmakelaar, zullen wij uw woning opnemen in onze database. Hiervoor worden er professionele foto's gemaakt en wordt de woning ingemeten om een plattegrond te kunnen maken. Na de opname van de woning maken wij een omschrijving van uw woning in het Nederlands en Engels. Deze teksten met foto's zullen vervolgens naar u toe worden gestuurd voor akkoord.
STAP 3. Online plaatsen van de woning
Nadat wij uw akkoord van de omschrijving en foto's hebben ontvangen, zullen wij de woning zo snel mogelijk online plaatsen op onze eigen website en op diverse online portalen waaronder Funda.nl, Pararius.nl, Huurwoningen.nl en diverse social media kanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram. Daarnaast krijgen al onze ingeschreven woningzoekers (waaronder ook vele expats) automatisch een email met informatie over uw woning. Indien gewenst kunnen wij ook advertentieborden plaatsen op de ramen.
STAP 4. Bezichtigingen potentiële huurder(s)
Naar aanleiding van de reacties maakt A&N Vastgoed een selectie van de kandidaten voor een bezichtiging. A&N Vastgoed verzorgt deze bezichtigingen. Wanneer een potentiële huurder de woning daadwerkelijk wil gaan huren zal deze aan u worden voorgesteld. Vooraf zullen wij de kandidaten beoordelen op geschiktheid. U als verhuurder bepaalt de uiteindelijke huurder van de woning.
STAP 5. Huurovereenkomst opstellen en ondertekenen
Zodra er een nieuwe kandidaat is geselecteerd zal een juridisch correcte huurovereenkomst worden opgesteld door ons. Voordat deze naar de nieuwe huurder wordt gestuurd zal deze eerst in concept naar u als verhuurder worden gestuurd. A&N Vastgoed fungeert in deze fase als juridische vraagbaak. Na akkoord door huurder en verhuurder draagt A&N Vastgoed zorg voor ondertekening van alle benodigde documenten van de huurovereenkomst. De huurder betaalt vervolgens de eerste maand huur plus borg.
STAP 6. Inspecteren en de sleuteloverdracht
Zodra er een nieuwe kandidaat is geselecteerd zal een juridisch correcte huurovereenkomst worden opgesteld door ons. Voordat deze naar de nieuwe huurder wordt gestuurd zal deze eerst in concept naar u als verhuurder worden gestuurd. A&N Vastgoed fungeert in deze fase als juridische vraagbaak. Na akkoord door huurder en verhuurder draagt A&N Vastgoed zorg voor ondertekening van alle benodigde documenten van de huurovereenkomst. De huurder betaalt vervolgens de eerste maand huur plus borg.Wanneer de huurovereenkomst door beide partijen is ondertekend zal A&N Vastgoed zorg dragen voor de sleuteloverdracht van de woning. Tijdens de oplevering zal er een fotoreportage worden gemaakt van de oplevering van de woning ter aanvulling van het inspectierapport. Binnen enkele dagen na oplevering van de woning, ontvangen zowel huurder als verhuurder een email met daarin de door u getekende documenten evenals de foto's. Indien het gehuurde door A&N Vastgoed wordt beheerd, zal A&N Vastgoed het inspectierapport en inventarislijst opstellen.



BEKIJK ONZE TARIEVEN

Alleen woningbemiddeling of beheer?
Bij woningbemiddeling zoeken wij naar een geschikte huurder, maken een contract op en zorgen voor een correcte sleuteloverdracht. Daarna neemt de verhuurder de regie weer in handen. Wanneer u liever het beheer uitbesteedt, dan kan A&N Vastgoed dat voor u uit handen nemen.

Extra diensten
Tijdens de verhuurperiode kan A&N Vastgoed u extra diensten aanbieden zoals begeleiding bij koop tbv verhuur, administratief beheer, verhuurstyling, interieuradvies, schoonmaakservice, schilder en kluswerkzaamheden.

Al meer dan 20 jaar dé verhuur- en verkoopmakelaar van Den Haag en omgeving